نماز اوج بندگی

نماز اوج بندگی

احادیث،احکام،خاطرات
نماز اوج بندگی

نماز اوج بندگی

احادیث،احکام،خاطرات

سجده سهو


موارد وجوب سجده سهو

1. آن که در بین نماز، سهواً حرف بزند؛
2. آن که یک سجده را فراموش کند؛
3. آن که در نماز چهار رکعتى بعد از سجده دوّم شک کند که چهار رکعت خوانده یا پنج رکعت؛
4. در جایى که نباید نماز را سلام دهد مثلًا در رکعت اول سهواً سلام بدهد؛
5. آن که تشهد را فراموش کند
 
ادامه مطلب ...

خبری تحلیلی نماز

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان‌شرقی:
اقامه نماز کلید حل مشکلات فرهنگی جامعه است

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان‌شرقی گفت: اقامه نماز در بین آحاد مردم کلید حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی است.

خبرگزاری فارس: اقامه نماز کلید حل مشکلات فرهنگی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، اسدالله ضیایی ظهر امروز در شورای اقامه نماز شهرستان سراب با اشاره به طرح یاوران نماز اظهار داشت: طرح یاوران نماز برای گسترش نماز در بین توده‌های مختلف مردم اجرا می‌شود.

وی افزود: از میان مردم افرادی به صورت داوطلب برای گسترش نماز و اجرای طرح یاوران نماز انتخاب می‌شوند.

ضیایی در ادامه تصریح کرد: همواره هدف انبیاء و معصومین اقامه هرچه باشکوه‌تر نماز در بین مردم بوده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: نماز عبادتی است که موجب شناخت خدا می‌شود و ما وظیفه داریم در گسترش این فریضه الهی استوار گام برداریم.

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به نهضت عاشورا و برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم عنوان کرد: انبیا و معصومین در راه نماز جهاد کرده‌اند و نفس نهضت عاشورا محافظت از نماز بوده است.

شعر نماز

تابیــده  بر درونم انتظار هر نمـــاز

در ذهن من شکفته یادگار هر نمـاز

در صبحگاه عشـق تبــرک شده دلم

با عطــر دل انگیـزو بیقرار هر نمــاز

امشب نشسته در میـان سینه ام گلی

مهتاب می رسد به گیرودار هر نمــاز

از خوابــگاه من ســراپرده ی خـــدا

تنهـــا پرندگان  ماندگار هــر نمـــاز

پنــج مرتبــه طلــوع  بی نظیر بنـدگی

خورشید چشم های من، ایثار هر نمــاز

در لحظـه لحظـه های مــن، تپـده است

نبــض خیــال ماندن و اسـرار نمــاز  

منبع :http://polibsuyekhoda.blogfa.com/post/20

شعر نماز

تابیــده  بر درونم انتظار هر نمـــاز

در ذهن من شکفته یادگار هر نمـاز

در صبحگاه عشـق تبــرک شده دلم

با عطــر دل انگیـزو بیقرار هر نمــاز

امشب نشسته در میـان سینه ام گلی

مهتاب می رسد به گیرودار هر نمــاز

از خوابــگاه من ســراپرده ی خـــدا

تنهـــا پرندگان  ماندگار هــر نمـــاز

پنــج مرتبــه طلــوع  بی نظیر بنـدگی

خورشید چشم های من، ایثار هر نمــاز

در لحظـه لحظـه های مــن، تپـده است

نبــض خیــال ماندن و اسـرار نمــاز

منبع :http://polibsuyekhoda.blogfa.com/post/20