نماز اوج بندگی

نماز اوج بندگی

احادیث،احکام،خاطرات
نماز اوج بندگی

نماز اوج بندگی

احادیث،احکام،خاطرات

نماز در اوج بیماری

زهرا مصطفوی

یکی از پزشکان قم نقل می‏کرد هنگامی که خبر دادند امام دچار ناراحتی قلبی

شده‏اند خود را به بالین ایشان رسانده و فشار خونشان را گرفتم. فشار ایشان عدد پنج را

نشان می‏داد که از نظر طبی خطرناک بود. کارهای اولیه را انجام دادم و پس از دو

ساعت که قدری وضع بهتر شده بود و امام قاعدتاً نمی‏توانستند و نمی‏بایست حرکتی

بکنند آماده حرکت شدند. عرض کردم: «آقا جان چرا برخاستید؟» فرمودند: «نماز» 

عرض کردم: «آقا شما در فقه مجتهد هستید و من در طب. حرکت شما به فتوای طبی

من حرام است؛ خوابیده نماز بخوانید.» ایشان نیز با دقت به نظر من عمل فرمودند. 

 

 

منبع: حضور - ش 1 - ص 218


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد